Vybraný příspěvek

Podivné zvyklosti v té naší domovině České..

Jsou to takové podivné zvyklosti, v té naší domovině České.. .. šikanu zde, od dětství, Mou, pro tuto chvíli vynechávám..přetrvávajíc...

čtvrtek 10. září 2020

Zpěv: ,,života"


Stromeček 
do kulata téměř..zdá se..
.. nosím, i s Tebou si, 
v srdci.., Sisi..

~~
Stromeček ten..
..i Láskou
umí uvadat..si.

~~
Láska je i touha
i srdce bol
po i blízkosti.

~~
Je dobré dýchat,
šťastně žít,
zdravě jíst..
..i zdravě pít,
jídla i: ,,bez kostí jíst"

~~
Říkali o Mně..
..potentátové.. IT mediální.. kartelově,
že jen to, co Mi dovolí,
budu mít, budu smět to žít.

~~
Leč..jak v Lásce, tak i prostě v životě,
jsou ,,body výchozí",
které určuji, ustanovuji 
**Já**.
A nikdy tomu NEbylo, a NEbude, jinak.
Pokud kdož myslíš si, že jsi takový potentát,
žes směl, že můžeš, že budeš,
si dělat vše jen a jak Ty chceš,
bez ohledu na
 ,,body výchozí Mnou kdy ustanovené"
bez pokory, bez poslušnosti principům těm..
..i srdce..
..NEzbývá Mi, nežli pravit Ti:
..,,Smůůla".

~~
A..v srdci Mém.. ** Sisi ** ?
Dokud stromeček dokulata téměř nosívám si..
i s Tebou v srdci.. přijít kdykoli
vílo i .. vítaně můžeš ..
..do srdce plně vstoupit Mi.

~~
Jen..
dosud..
NEpřišla jsi..Sisi..

~~
A tak.. ,,život",
dokud JE,
zpívává si i: ,, Jéje.."

..a dál pěšinkami,
Cestou, cestičkami,
po cestách..cestičkách,
s vůkol i kytičkami, 
i s vůkol: ,,růžovím".. kvítím.. ,, jde si " .

Toť i: ,,dárek" Můj Ti..,,Sisi" i světu..
..nejen rybníčkům..
jak je zvykem Mým.. 
,,šancovým"..
..i Mi..
..a..pokud měl jsem být pro úsměv Tvůj Mi,
na okamžik ,,rybíčkem si: "ŠTĚSTÍ"..,
byl jsem~jsem, jím pro okamžik ten i v srdci.. rád.

Někdy totiž..muž si umí i říci,
..taktéž ,,rybníčkoví a v nich i někdy víly:
..,, pro tenhle okamžik,
pro tuhle chvíli,
stálo, stojí.., stálo..
za to žít. "

Jó, ty chvíle i..v životě: JSOU :-) .

A tak.. pokud bys ,,to chtěla"
vzít ke Mně..třeba i: 
,,obChvatem" ,
Má nabídka na společnou 
třeba i na: ,,snídani v trávě"..
..tady, u Lesu ,,rybníčkoví" u i Labutí..
jak píšu výše.. 
,,šancově trvá".

Jé je.. "Labuťky.." mají asi hlad.

~~

Nechceš ?
Nemusíš.

Přijde ,,jiná"
( někdy, snad )

~~~