Vybraný příspěvek

Podivné zvyklosti v té naší domovině České..

Jsou to takové podivné zvyklosti, v té naší domovině České.. .. šikanu zde, od dětství, Mou, pro tuto chvíli vynechávám..přetrvávajíc...

středa 9. září 2020

Podivné zvyklosti v té naší domovině České..


Jsou to takové podivné zvyklosti,
v té naší domovině České..
..šikanu zde, od dětství, Mou, pro tuto chvíli vynechávám..přetrvávající..která se rozrostla coby zvyklost do sfér politiky, vyprofilovaně i do stylu praktik postSTB-KGB
vůči i značné části obyvatelstva, vůči Lidu Českému..,fašisticky". Pojednávám o tom na jiných místech blogu.

Avšak..dlouhodobě zaznamenávám od té doby, co jsem začal psát blog, že po mně jdou..
různé frakce mediální (nejen) kartelově, rétoricky..šmírují mi ip adresu..nejspíš na dálku i přes bluetooth.., blokují mi různě profily na facebooku pokud si kdy nějaký založím, vtírají se mi záškodnicky do nových známostí s možnou Láskou budoucí ničíc mi tak veškeré takové vznikající vztahy, pozorují každý Můj pohyb, každý Můj pc proklik.., 
média si vynucují neustálou Mou pozornost, zároveň s tím vším, vedoucí nejednou i protiproud vůči Mým textům, asi aby ze Mne ždímali, co ještě jde..
No, nemusel bych doposud reagovat..činil jsem a činím tak dobrovolně, ..
Abych pomohl Lidstvu.
No, a když jsem napsal, že už toho bylo vcelku i dosti, po písmenkách, že si Lidé mají Moje texty vzít za VZOR své Cesty,
tedy když jsem tak veřejně oznámil útlum svého psaní..viz článek zde:
https://goldenfriendone.blogspot.com/2020/09/k-dnesnimu-odpolednimu-brifingu-jana.html
 nasazují tak zvaně ,,hrubý kalibr" v podobě zastrašování i fyzickým násilím, hrubiánstvím, vulgarismy..
..a že prý mám právo 
,,mlčet..snad i chcípnout"..
Asi opět nevědí, jak by mohli udržet Mou pozornost, a Mi škodit.
Tedy..
..na svých slovech si trvám.
A na další jejich snahy obdobné o udržení, udržování, Mojí pozornosti, jen sděluji:
,,Seru Vám na to".
A pokud budete i nadále pokračovat v Mém rádoby zastrašování, NEhodlám to tolerovat, oznámím to, a sejdeme se na policii, a následně na Městském úřadě pro Váš přečin hrubého porušování občanského soužití.
Možná Mne chcete rádoby vyštípat tak i povykem svým, grázlovsky z bytu..
..no..o tom, ,,Grázli ti"..NErozhodujete.
~~
**Jiří**
~~
písně:
,,Pověste ho vejš.."
,,Řeknu Vám.."

 ..a "příště" se to povede:
,,Báječná ženská.."
(..snad)

~~~